tirsdag 18. mai 2010

Musikktegning


Var litt digg å tegne igjen uten å tenke kunde eller salg. Jeg glemmer å gjøre ting bare for meg selv, men skal bli flinkere å huske på det, så derfor skal jeg prøve å lage flere musikktegninger. Gjorde det jo hele tiden før, men så ble jo dette jobben min, og plutselig hadde jeg ikke tegnet noe for meg selv på flere år. Dette er vel egentlig mest doodling, men er knall øvelse for å løsne litt i et fast uttrykk. Denne er laget til nydelige Memoryhouse//Lately (Troisieme) De skal forresten til Popfest i Kristiansand i sommer, hadde vært veldig gøy å se dem live utendørs. Ja jeg vet, blander litt norsk og engelsk, men språket mitt når jeg tegner blir ofte engelsk siden jeg jobbet mye med musikktegning det da jeg gikk på Central. Går litt automatikk i det! Denne ble laget til Roygbiv og Sixtyten av Boards of Canada Monsteret over er til Pole med Silberfish

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget