lørdag 13. november 2010

Hvor man får inspirasjon fra;)

Police Academy 3

Jeg skrev tidligere at jeg har illustrert en del Schwarzenegger-sitater, og nå har jeg fått en ny museSmilefjes Zed fra Police Academy filmene. Han SKRIKER alt han sier, hadde glemt de filmene jeg, helt til tv’en min gikk hen og viste en av dem for noen dager siden. Jeg ble sittende i rett og slett dyp fasinasjon over Zed’s fantastiske evne til å overspille sine motstandere ihjel. Ha haaa!!! Samtidig denne uken solgte jeg tegningen under, som jeg nå ser ligner veldig på Zed. Kanskje han lå i underbevisstheten fra åttitallet et sted. Eller tidlig nittitall, husker ikke når filmene ble laget. Zed skal jeg bruke som inspirasjon framover: “I used to be a real JERK but now I’m a PEOPLEGUY iiaaarrghiiijjj”.

gamperaev

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget