lørdag 27. november 2010

Marked på Stend/Kurshelg

marie antoinette 01

Idag har mamma og min søster jobbet for meg på Stend Brukskunstmarked, mens jeg har undervist i å designe og lage handlenett på Fana Kulturhus. Mamma og co sa at det er mange som skratter av tegningene mine, og det er jo knallgod tilbakemelding! Cupcakedamen er har fått fans der oppe, rammet inn i gammel litn gullramme med buet glass. Har nesten ikke lyst å skille meg av med den, liker den så godt selvSmilefjes som blunker

Kurset jeg har holdt er å designe handlenett. Man skal lage mønster og sy en bag/veske, og så jobbe i photoshop eller for hånd med designet som skal på vesken til slutt. Idag ble de fleste ferdige å sy veskene, så imorgen er styledelen. Gleder megSmilefjes med åpen munn Jeg har lyst å brodere stygge ord på min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget