fredag 7. januar 2011

KILLER CLOWNS

Philips reklame for sine nye tv’er

Jeg er kjempfan av å se making of’s og da jeg så denne måtte jeg bare finne ut hvordan de hadde klart det. (**Spoileralert**, ikke les videre hvis du vil se filmen før du får vite hvordan den er laget) Det var noe så “enkelt” som at folk stod dønn i ro! Jeg var sikker på at det var tusen forskjellige kameraer a la Matrix, glemte å tenke på at det går faktisk an å gjøre ting gamlemåten. For et fantastisk set å bygge! De har for all del hatt en god del å gjøre i post production, men det gledet meg at hele dette settet er satt opp og at det er virkelige folk som står der og har melkesyre i armer og bein. Har tidligere nevnt at jeg har en ting for skumle klovner og sirkus, har sett Carnivale ja. Rob Zombies House of a 1000 Corpses har en ganske ekkel åpningsscene med en klovn, puttet ikke den på siden her hvis du er en sart sjel. Jeg orket ikke se ferdig den filmen i allefall.

Animal Alpha sitt sirkus og klovnetema for låten “Bundy”

Animal Alphas vokalist er kledd som en slags dukkeklovn, har hørt mye på denne låten når jeg jobber.  Faktisk så hørte jeg på den idag da jeg holdt på med klovnetegningen nederst i innlegget, for å få inspirasjon underveis.

Killer Clowns from Outer Space Movie Trailer

Har faktisk ennå ikke sett filmen, men har sett så mange klipp fra den at det føles slik. Klovnene i klippet har i allefall inspirert tegningen under.

 

klovn_svhv72

klovnefaen2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget