mandag 13. desember 2010

Jubel og Glede:D

I helgen stod jeg og Hummer & Kanari på stend på Julemarkedet i Schjødtstuene, og det var kjempekoselig! Det var mindre folk der enn i fjor, så salget var ikke like eventyrlig, men likevel bra. Men det kjekke med det var at denne gangen hadde vi tid til å snakke med kundene våre, og det setter jeg veldig pris på. Folk har så mange gøye tilbakemeldinger og historier, spesielt de som har kjøpt varer av oss tidligere forteller om reaksjoner de får på varene våre. For eksempel hun som hadde hatt suksess hos sin mann med forkle med “Helvete” på;)

Og så solgte jeg noe som jeg egentlig ikke trodde kom til å bli solgt (hadde jo et håp, men..ja;) nemlig svarte oppvaskhansker med brodert “Black Metal” i korssting. De kostet 450,-, så det var litt av grunnen til at jeg tvilte litt på at de kom til å bli revet vekk. Men jeg måtte nesten ta det for dem, for det knotebroderiet tok veldig lang tid å lage, men jeg VILLE lage det.

black metal 
black_metal03_medium

Alicebildet mitt ble også solgt, og hun som kjøpte det sa det skulle få et godt hjem:D Morsomt at hun sa det rett etter at jeg hadde skrevet et lite innlegg om at noen bilder er det verre å skille seg av med enn andre. “Men at det er godt å vite at de kommer til gode hjem.”;)

alice in wonderland2

Så tusen takk til alle morsomme mennesker som var innom på markedet, både kunder og dere som bare ville stå og nyte all moroa, setter veldig pris på at dere ler og koser dere når dere ser produktene våre:) Det er den beste tilbakemeldingen man kan få:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget