onsdag 5. januar 2011

ONSDAGSMONSTERET: “IKKJE-GIDD-FORSTYRR-NÅR-JEG-KONSER”

onsdagsmonster

Før jul satt jeg opp ting jeg har lyst å bruke bloggen til. En av dem var å lage Onsdagsmonsteret. Jeg skal tegne et nytt monster hver onsdag og legge det ut, har ikke lov å bruke for mye tid, og jeg skal prøve å leke meg litt med forskjellige teknikker innenfor tegning. I hvertfall jobbe mer med blyanttegning, for det savner jeg. Jeg tenkte også på å bruke ting jeg har opplevd eller tenkt på den dagen, (på godt og vondt hehe) og idag ble det “Ikkje gidd fortyrr når jeg konser”. Dette kan bli moroSmilefjes som blunker 

Jeg har blitt spurt om ting jeg tegner er selvbiogrfisk, og det er jo til en viss grad det, hvis ens personlighet blir bedømt ut fra tanker og ikke handlinger. Jeg ville kanskje ikke sagt setningen over med mindre jeg var UTROLIG presset til det, men man har lov til å tenke det, og så drar jeg det gjerne litt lengre når jeg tegner.  Hi hi.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget