onsdag 13. oktober 2010

“Gone with the wind” Vs “Commando”

Filmen “Gone with the wind” er en fantastisk studie for kostymer og hår hvis man liker slikt. Jeg har mange tegninger som er inspirert av forskjellige filmer jeg ser, som f.eks, Marie Antoinette, Alice in Wonderland, City of the lost Children, Blade Runner, og masse andre.

gunvor_04

For å få inspirasjon til sitater på tegningene mine har jeg en greie for B-actionfimer fra 80 tallet, spesielt har jeg brukt en del sitater fra “Commando” og “Terminator”, der Swartzsnegger sprer om seg med gullkorn. Her er en liste over sitater jeg holder på å lage tegninger til nå.

swartzsnegger 

Det er så utrolig mye teit å velge fra:) Ser for meg en rekke små tegninger med monstre med altfor store våpen, som står og snakker til deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget