tirsdag 21. september 2010

White Mink Black Cotton

gunvor rasmussen unik design

Enda et eksempel på hvordan jeg bruker musikk til å få fram en spesiell stemning i bildet. Her hørte jeg på et samlealbum som heter White Mink Black Cotton, og er en knall mix av 20/30-talls jazz/twist og elektro og swing, perfekt for oss som liker fjærpynt på hodet, dramatiske frynsekjoler og en og annen perlepynt. Bildet lager jeg til en butikk som heter Unique Design, og skal være for salg der sammen med en mappe arbeider.

3 kommentarer:

  1. Så artig å høyre kor musikk inspirerer deg. Noko å prøve ut kanskje?:)Flott strek.

    SvarSlett
  2. Takk takk:) Ja, burde egentlig føre opp musikk som utgift for bedriften min ha ha;) Da jeg laget Eventyrboka hadde jeg faktisk en spilleliste for hvert eventyr, for at de skulle få helt forskjellige stemninger og motiver ut fra hvor man var og hva eventyret handlet om. Og er knall måte å få inspirasjon på hvis det går treigt med jobbing en dag.

    SvarSlett
  3. Så artig. Eventyrboka er kjempefin. Må kike i den igjen og tenke på det du sa om musikken.

    I går var eg å høyrte Egil Olsen synge live. Måtte kjøpe musikken. Det er rolig musikk da, men kik innom sida hans om det kan vere til inspirasjon. http://www.egilolsen.com/

    Ha ein god kreativ dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget