tirsdag 2. november 2010

MONSTRE SOM TALETUT

 fiiiin2

Jeg holdt et  “Monsterkurs” på et aktivitetssenter idag, var utrolig kjekt å se hvor mange som liker å jobbe med naive uttrykk. Kurset er to/tre timer langt og i løpet av den tiden skal man lage en serie monstre eller figurer som forteller deg ting. Jeg kom til å tenke på hvor mye av ens egen personlighet og tanker man legger i tegninger, og hvor mye man “spiller ut” gjennom tegninger. Jeg tegner gjerne de tingene jeg har LYST til å kunne si eller gjøre, men skjønner at nei slik kan man da ikke si;) Men jo, en stor del av mitt vokabular består av banneord, og det merker jeg at jeg overfører til arkene mine. (Bodde med folk fra Nord-England en god stund, og slikt tar man jo med seg;)

Men samtidig er det jo kanskje noen av tingene man burde si MER jeg også tegner;)

fiiiin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget