onsdag 15. desember 2010

Hurpe

gunvor_rasmussen_pompous

Denne er en av de få tegnigene mine jeg har fjonget på data. Laget den for noen år siden. Den er tegnet med blekk og scannet, og så har jeg lagt på akvarellfargene i Photoshop. Men så ser den jo ut til å være laget for hånd, og da kunne jeg jo likevel.. bare lage den for hånd. Men man må jo få leike seg. Merkelig det der, jeg har en BA i Motion Graphics (After Effects) og så jobber jeg stort sett for hånd. Til og med en kort snutt for NRK3 laget jeg all grafikken for hånd. Liker slikt!

Grunnen til at jeg postet Hurpe-bildet er at jeg har kjøpt en Hurpe-tallerken nu i aften. Fra Caramback på hennes Eplabutikk. Jeg hadde den på ønskeliste, og så fikk jeg ånden over meg og gikk hen og kjøpte den isted, og da så jeg samtidig at hun hadde skrevet i et intervju at hun likte de sinte monstrene mine. Det var så stas det! Føler vi har en felles interesse for kontraster gåendeSmilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget