onsdag 8. desember 2010

Jobbings til Julemarked i Schjødtstuene

 

1291813041186

1291812448278

Det skal være juemarked på Bryggen i helgen, jeg har laget så masse GØY! Skal rigge i morgen, og så er det fullt kjør fra fredag kl 11 til søndag kl 17. I år er første gangen jeg føler at jeg har fått laget alt det jeg har planlagt, selv om jeg kom på mye underveis som ikke kommer med i år. Man får jo mer ideer av å jobbe masse, er så glad for at jeg endelig har skaffet meg skikkelig kontor og har alt “på stell” når jeg skal jobbe. (På stell betyr ikke nødvendigvis strøkent, men at jeg har alt jeg trenger tilgjengelig i mine nørdete merkete bokser, og at jeg ikke må finne fram og pakke ut og inn alt for hver gang jeg kommer på jobb.) HurraSmilefjes
Så av en eller annen merkelig grunn har jeg faktisk tid nå til å lese og slappe av i kveld, føkkings unikt! Selvfølgelig, det er jo tusen ideer jeg gjerne skulle satt i gang med, men det var så digg å slippe å stressjobbe hele natten de tre siste dagene før markedet shitshitshit hvorfor begynte vi ikke før shitshitshit.

Bildene er av noen refleksbrosjer jeg har jobbet med idag, liker at alle er laget med gamle enslige øredobber som får nytt liv. Og da er ingen maken hellerSmilefjes 

Ha en fin aften snakkes kanskje i helgen. Nå skal jeg drikke julebrus.

4 kommentarer:

  1. Hei der!
    Det ligger en award inne hos meg & venter på deg!
    Fant tilfeldigvis den fantastiske butikken din på Epla i går kveld :D
    Jippi-jai,gleder meg til bestillingen min kommer!

    SvarSlett
  2. Lykke til på marked! Kom innom her via ND! Fine, rare ting du lager. Og så har jeg lurt på hva som finnes av markeder i Bergensområdet, og svaret fant jeg her.

    SvarSlett
  3. Heisan! Kom ogs inn her via ND og synes du lager utrolig mye flott!!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine kommentarer alle tre:) Beklager jeg er så treg med å svare men julejobbings tok litt overhånd:) Nå er pakken med helvete-grytelapper sendt, dritgøy at du likte dem! Klem fra Gunvor

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget