torsdag 20. januar 2011

FORKLEBESTILLING

1295366025056

Jeg fikk bestilling på et svart forkle med teksten “Gryta hennar mor”, så det har jeg sittet og brodert tidligere i uken mens jeg så på Natural Born Killers. En av favorittfilmene mine. Man må tidvis veie opp all korssting og rosa ting med gladvold fra Oliver Stone og Tarantino. I dette klippet er stemmen til Juliette Lewis helt rå, synd hun drasser rundt på et band med så lite innovative låtskrivere. (Juliette and the Licks) Og hvis hun skriver dem selv, får noen andre til å ta den oppgavenSmilefjes som blunker Hennes sceneopptredener og stemme er så utrolig bra at jeg håper virkelig hun finner sin greie snart. Eller slår seg inn på rokcabillyen.

1295531345659
Kan du tenkte deg, jeg fant ikke den lyseblå blonden i denne velorganiserte haugen. Så det ble hvit i stedet. Var faktisk finere og.

1295532146092

1295532107877
I morgen skal noen komme og ta bilder av meg og kontoret. Jeg må stå tidlig opp og rydde tråder, klipp, blonder, fyllvatt, tegnesaker, papirdukker og annet møl etter en uke med intens jobbing.Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget