lørdag 15. januar 2011

LØRDAGSJOBBING

40- slæsj 70-tallet har visst inntatt kontoret vårt idag. Jeg har sydd ferdig en pute til Husgeråd-butikken, og begynt på lampeprosjektet mitt. Det er meningen jeg skal sette mange av den typer lampeskjermer sammen og lage en lysekrone:)

lordag_01

lordag_02

Inne hos Katapult Media holdt de på å teste lysutstyr, og da så jeg at 70-tallet hadde inntatt deres kontor og. Mye næsti orange og gule farger, og mye harrybart på de LP-covrene. 

lordag_03 
Mine LP’er falt bare ned hele tiden, får henge dem opp igjen til fredag når jeg får visitt av noen som skal ta bilder her:)

Lørdagsjobbing er ikke så dumt, for da har man litt feelingen av at man kan gjøre de tingene man har hatt lyst til lenge, men som blir satt til side når man har en del annet. Pluss at jeg fikk gjort ferdig en del ting som lå og ventet. Alt akkompagnert av NIN, Ministry, ohGr, og Refused. Utrolig bra jobbemusikk, man blir nesten aggresivt kreativ;) Forutsett at man har en greie for industrial og metal. Så vi lurte på om vi skulle gjøre det til en fast greie, å ta en lørdag i måneden der vi avtaler at vi skal kun jobbe med testprosjekter eller ting man har hatt lyst til lenge. Hmmm. Ikke dumt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget