torsdag 13. januar 2011

JÆVLIG KUL RAMME: PRESTASJONSANGST

1294938030466

Denne rammen kjøpte jeg på Ikea igår, og nå holder jeg på å tegne i skisseboken hva jeg har lyst å ha inni. Har kjøpt ark og alt, men de er så HVITE akkurat nå. Har mange ideer, men tror jeg skal gå grundig gjennom skisser før jeg setter i gang. Ellers blir jeg sikkert ikke fornøyd underveis og forkaster hele skiten. Her er noen av ideene hittil:

ramme01

ramme02

ramme03

Lurer litt på å gå litt vekk fra fargeglade damer (selv om jeg liker det kjempegodt) og finne fram igjen noen av de mer morbide black metal beibsene jeg tegnet før. Hmmmm. Tror det blir mange skisser på denne. Noe viktoriansk kanskje. Må se Addams family, vampyrfilmer eller lese litt Niel Gaiman, kanskje jeg kommer på noe da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget