mandag 3. januar 2011

Tilbake på kontoret

1294053931375

Det er visst fremdeles jul utenfor kontoret vårt på Bryggen. Jeg har egentlig hjemmekontor mens jeg jobber med logojobben, for jeg har bare Illustrator på maskinen her hjemme for tiden. Jeg gikk bort for å sende noen bestillinger fra Eplabutikken min, og var tom for mitt vanlige rosa silkepapir og røde hjerter. De som bestilte nå fikk svart silkepapir og forskjellige piratklistremerker, woooooh, kanskje jeg skal fortsette med det.

brev2

brev

Vår nettguru Sortenke har desverre flyttet ut fra Designbryggeriet, men vi heier på ønsket om fire vegger og lukket dør! Nå må jeg utvide mine html og css-kunnskaper slik at jeg kan oppdatere vår felles nettside der. Det er egentlig nok arbeid å oppdatere blogg, twitter, to nettbutikker og egne porteføljesider, så vi får se om det i det hele tatt er mulig å holde orden på en til.

Vi skulle egentlig på skikkelig sole-ferie nå i januar, planlagt siden det egentlig pleier å være ganske stille på oppdragsfronten da. Men både jeg og min kjære i Katapult Media har en god del oppdrag for tiden, så vi utsetter reising til våren en gang. Ikke at vi håper på mindre oppdrag da, djiiises det skulle sett ut, men det ser ut som vi begge muuuuligens har litt tid i mars der det å reise ikke bare blir skvist inn til et ork. Utrolig gøy å ha jobber i januar! Det pleier vanligvis å være helt dødt fram til slutten av februar til bedrifter og privatpersoner begynner å få litt oversikt over økonomien igjen. Så stort sett har vi brukt den tiden til å reise og jobbe med egne prosjekter, men ikke denne gang nei! Ikke det, jeg jobber med tre bokprosjekter nå der vi bare har forlag til den ene, men moro lell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget