fredag 14. januar 2011

TUSEN PROSJEKTER SAMTIDIG

gunvor_01

gunvor_02

gunvor_03

Jeg holder som regel på med flere prosjekter samtidig, for tiden holder jeg på å avslutte et logoarbeid, på skissestadiet med tre bokprosjekter med forskjellige folk, lager en pute-kolleksjon til Husgeråd-butikken, planlegger en opptreden/utstilling med “Gunvor og Ivar band”. Utenom dette lager jeg bilder til Eplabutikken, skal levere illustrasjoner til en avis, og forbereder illustrasjonskurs som starter i februar. Og det er GØY! For vanligvis i januar pleier det å være ganske stille, så er kjempetakknemlig for at det skjer en del nå. IIiiiihSmilefjes 

De to øverste bildene er skisser til en Champagnedamebok, litt studier av hårfrisyrer og hva som gir en figur en bestemt “alder”. Den 24. jan får jeg vite om det er vinn eller forsvinn på det prosjektet. Jeg har allerede hatt en utstilling med Champagnedamene på Moster Amfi, og dette prosjektet er en videreføring av det, og en unnskydning til å (igjen) sjenke vennene mine med champagne og skrive ned det de sier i løpet av kvelden. Nederste bildet er av putekolleksjonen min, fant så mye knalle stoffer på Bruktbutikken på Sletten idag at jeg satt igang å sy med en gang jeg var tilbake på kontoret.  Nå skal jeg skisse videre på ene bokprosjektet og få det sendt åvgårde i løpet av morgendagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget